joi, 9 februarie 2012

Scones cu gem de căpșuni

Am vazut aceasta reteta pe mai multe bloguri culinare si am vazut ca arata asa de bine si am zis ce ar fi sa incerc si eu sa vad cum o fi...ceva painici ce se fac repede si usor de pregatit..da asa e..repede si usor de pregatit ..eu in 40 de minute am foat gata si cu spalatul vaselor si aranjatul bucatariei...

Asa ca iata ce aveti nevoie:
400 g faina
2 linguri zahar
90 g unt
1 ou
180 ml lapte
o lingurita praf de copt , sare, zahar vanilat
Si se pregateste in felul urmator, nimic mai simplu. Oul cu laptele se bat. Se lasa 2 linguri pentru a le unge deasupra cand se pun in cuptor. Faina, sarea, zaharul, praf de copt se cerne. Se adauga untul rece taiat bucatele. Se amesteca pana se faramiteaza aluatul. Apoi se adauga oul cu laptele. Se amesteca si se intinde pe un praf de faina. Se intinde de 2 cm grosime. Se face forme rotunde cu o cana sau o forma dar nu se invarte pentru ca atunci nu mai cresc, e si asta un secret, ca la mine au fost care nu au crescut:(

Apoi se pune in tava si se ung  cu o penula cu laptele si oul ramas. Se  pun la cuptor aproximativ 15- 20 minute.

Apoi se scot si se servesc calde sau cu gem asa cum le-am servit eu. Deasupra se pune  zahar pudra si scortisoara.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu