marți, 28 februarie 2012

Ciorba cu varza de Bruxelles

Hmm...iar am avut o posibilitate de a prepara ceva bun cu o specialitate care demult am cautat-o si nu am gasit-o prin magazine, varza de Bruxelles. Asadar iata o ciorba facuta cu aceasta bunatate.

Ingrediente:
3 l apa
500 g varza de Bruxelles
5 linguri smantana, 2 linguri de faina
4 cartofi
2 morcovi
o ceapa mica
un ardel
iar carne pentru ciorba: eu am pus o pulpa de pui, dak nu aveti puteti pune carne de porc, aprox 200 g
sare
patrunjel
Mod de preparare:

Se pune apa la fiert impreuna cu carnea. Dupa 15 minute se adauga varza de Bruxelles sa fiarba. Intre timp se curata morcovii si cartofii. Morcovii impreuna cu ardelul se tau marunt si se calesc. Dupa ce s-au calit cateva minute se puna in oala. Se adauga sare dupa gust. Cartofii se tau marunti si ei si se adauga dupa 5 minute dupa morcovi. Se lasa sa fiarba. intre timp se pregateste smantana cu 2 linguri de faina si se adauga o jumatate de apa. Se amesteca bine. Acum se adauga o ceapa mica taiata in doua. Cand legumele sunt fierte se poate adauga smantana preparata astfel. Peste compozitia cu smantana se adauga putina apa din oala pentru a se ajunge la aceeasi temperatura. Apoi se poate pune peste legume. Se mai lasa sa fiarba inca 5 minute. Se mai adauga mirodenii dupa gust. Eu am adaugat cateva felii atiate de ardei iute. Apoi se opreste si la sfarsit se adauga patrunjel taiat marunt.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu