sâmbătă, 11 februarie 2012

Biscuiți cu lămâie - Biscotti gialli al limone

E o reteta din Italia, dar se face si la Oradea:D. E foarte simpla si nu necesita mult timp pentru pregatire (25 minute pregatire+ 10 minute, copt 10-15 minute). Eu intr-o ora i-am terminat. Au iesit 50 de bucati, deci de doua ori la cuptor.

Iar ingredientele sunt foarte usor de gasit prin casa. Iata ce aveti nevoie:
150 g unt, 200 g faina de mălai măcinată fină, 150 g făină , 100 g zahăr, 2 ouă, doar gălbenușurile, 3 lămâi, o linguriță praf de copt, un pliculeț zahăr vanilat.
În primul rând puneți  cele 2 făini într-un bol și așezati-le sub forma unei fântâni. Apoi bateti gălbenușurile cu zaharul si coaja de lamaie de la cele 3 lamai.

Încorporați compoziția în făină puțin câte puțin si adăugați untul care a fost anterior topit si lasat sa se raceasca. Adăugați praful de copt, amestecați cu grijă până obțineți o compoziție omogenă și apoi lăsați să se odihnească 10 minute.
După acest timp, puneți pasta pe o hartie de copt sau pe blatul de la mobila, ajutțndu-vă cu  un sucitor să formați o foaie de 1/2 cm grosime. Folosiți formele speciale și veți obține biscuiții.

Aranjați biscuiții într-o tava cu hartie de copt, îi puneți la cuptor la o temperatură de 180 de grade, lăsând să se coacă pentru 10 - 15 minute  aproximativ. Eu i-am ținut 10 minute, depinde de cuptor. Îi scoateți afară și îi puneți la răcit.
Sunt cateva bucati decorate cu mac, eu l-am pus dar e optional.

Poftă bună!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu