duminică, 4 martie 2012

Salată de conopidă

E o salata foarte gustoasa!
Aveti nevoie de:
o conopida
un ou
o ceapa
o jumatate de ardei
sare
marar
ulei pentru maioneza si mustar

Mod de preparare:
Se rupe conopida in buchetele si se pune la fiert in apa cu sare. Se opreste atunci cand e moale si se pune la stors.
Intre timp se face maioneza. Se face in mai multe feluri, tu o faci cum vrei si sti sau o faci cum am facut-o eu. Am pus oul intreg, o lingura de mustar si ulei 3 linguri. Apoi am batut-o cu mixerul. Se mai adauga ulei inca vreo 6 linguri, sa nu fie prea multa maioneza.

Conopida cand este rece se toaca marunt. Eu am facut-o cu mixerul vertical.
Apoi se taie ceapa si ardeiul marunt. Se pune si marar taiat marunt. Daca nu iti place nu trebuie sa pui. Se pune la frigider sa fie rece.
Se serveste cu rosii cu ardei sau castraveti.

Pofta buna sa ai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu